Πέμπτη 19 Απριλίου 2012

h Blake Lively Δηλώνει...:


Η sexy Blake Lively δηλώνει :
Σε συνέντευξη της στο «Elle», αναφέρθηκε στις σχέσεις που είχε στη ζωή της, δηλώνοντας πως είναι… «παρεξηγημένη»: «Τέσσερις σχέσεις είχα όλες κι όλες στη ζωή μου! Ποτέ δεν υπήρξα με άνδρα χωρίς να είμαι σε σχέση. Ακόμα όμως κι αν περάσω λίγο διάστημα με κάποιον, αυτό σημαίνει πως τον ήξερα πολύ καλά από πριν και ήμασταν ήδη φίλοι» 

Για το ότι δεν έχει στυλίστα: «Όταν είναι να πάω σε ένα event στέλνω μία φωτογραφία με το ρούχο που θα φορέσω στον Christian (Louboutin) και του λέω, «Τι παπούτσια πιστεύεις ότι πρέπει να φορέσω με αυτό?»

Για τα παιδιά: «Ελπίζω να κάνω μερικά κορίτσια κάποια μέρα. Αν όχι κορίτσια, τουλάχιστον να είναι τραβεστί. Γιατί έχω μερικά πολύ ωραία παπούτσια και τσάντες που θέλω να εκτιμηθούν..

Για το δημοσίευμα που λέει ότι αυτή και ο Ryan Reynolds ψάχνουν για διαμέρισμα στην 5η Λεωφόρο: «Οι εφημερίδες λένε πολλά πράγματα. Πραγματικά εύχομαι να είχα τόσα χρήματα και να μπορούσα να αγοράσω τα μισά από αυτά που μου χρεώνουν».ν».. Εμάς πάντως δεν μας πέφτει λόγος...Απολαύστε την... xoxo GBM






















Sameera ChathurangaPosted By John Skouloudis (GBM)

Για πληροφορίες, ιδέες και προτεινώμενα θέματα προς ανάρτηση μπορείτε να επικοινωνίσετε μαζί μου στο Twitter η Facebook.