Παρασκευή 20 Απριλίου 2012

One direction ..!!!wHy?




Ένα αμφιλεγόμενο boy band από την Αγγλία που έχει ταράξει τα μουσικά δρώμενα τα 2 τελευταία χρόνια ο λόγος άγνωστος .Εδώ ο Bieber να μου πεις τα κατάφερε που είναι σαν τομογα (ανάποδο γαμώτο)..Γιατί όχι? Η μουσική τους είναι το γνωστό Αγγλικό ποπ που όλοι γνωρίζουμε όχι χάλια αλλα ούτε και wow !!! Τα παιδιά αυτά βγήκαν από τάλεντ σόου αν δεν κάνω λάθος(never happens) κ ναι δεν κάνω το X-FACTOR της Αγγλίας... ας παρακολουθήσουμε μια συνέντευξη τους και τα σχόλια δικά σας..!! xoxo GBM
Παίρνεται πολύ προσοχή απ’τα κορίτσια. Τι είδος κοριτσιών σας αρέσει?
Louis: Του Harry του αρέσουν οι μεγαλύτερες.
Πόσο είναι η μεγαλύτερη γυναίκα που έχεις βγει Harry?
Harry: Δεν μπορώ να πω. - Ένας gentlemen δεν θα έλεγε ποτέ!
 Τι σας τραβάει σε ένα κορίτσι?
Louis: Στήθος!
Zayn: Τα απαλά και μαλακά μέρη.
Louis: Μου αρέσει να έχει μια προφορά.
 Όλοι σας έχετε καθαρά στο μυαλό σας το σεξ συνεχώς.
 Zayn: Οι Παρασκευές είναι οι πιο αγενής μας μέρες. Οι Παρασκευές και οι Τρίτες. Οι Τρίτες γιατί είναι η μέρα πριν την Τετάρτη. Έλα τώρα, είμαστε 18 και 19… Τι περιμένεις?
Louis: Εννοεί όλη την ώρα!
 Ποιο είναι το πιο περίεργο πράγμα που σας έχει στείλει μια fan?
Louis: Μου έστειλα μια πετσέτα υγιεινής με ονόματα απ’το Twitter γραμμένα πάνω της. Όχι δεν ήταν χρησιμοποιημένη. Χμμμμ, παρόλα αυτά την κράτησα, και κάναμε follow στους Tweeters.
Κοιτάτε “το επίμαχο σημείο” ο ένας του άλλου όταν είστε γυμνοί?
Liam: Τιιι?!
Ξέρεις, καθαρά για να το συγκρίνεται…
Niall: Βασικά, όλοι είχαμε δει ο ένας τον άλλο γυμνό μέσα στις πρώτες δύο μέρες. Όταν μοιράζεσαι ένα μπάνιο δεν μπορείς να το αποφύγεις. Τουλάχιστον έγινε μια και καλή αλλά ο Harry ήταν ο πρώτος που το έβγαλε.
 Ποια είναι η μανία των αγοριών για τα μπάνια?
Zayn: Μάλλον έχει να κάνει με το σχολείο. Πάντα θα εξαφανιζόσουν στις τουαλέτες για να γράψεις το όνομα σου στον τοίχο ή να πάρεις το χαρτί της τουαλέτας και να το πετάτε ο ένας στον άλλο με τους φίλους σου.
Κάνατε συμφωνία με την Νokia. Βγάζετε ποτέ αγενής φωτογραφίες στα κινητά σας?
Niall: Όταν ήμουν στην τουαλέτα έρχονταν όλοι μέσα και με έβγαζαν φωτογραφίες έτσι (σηκώνει τους αντίχειρες του) και τις κολλούσαν σε μια κούπα. Σε μια από αυτές τις κούπες έπρεπε να βάλεις καυτό νερό μέσα για να μπορέσεις να δεις την φωτογραφία.
Zayn: Δεν θα έστελνα ποτέ, σε κανένα φωτογραφίες, δεν ξέρεις που θα καταλήξουν.
 Είχατε ποτέ saucy chats με κορίτσια?
Harry: Λοιπόν, ποτέ δεν το’χω κάνει αυτό. Δεν είναι ωραίο. Δεν ξέρω τι σημαίνουν όλα αυτά, δεν το’χω πιάσει.
Φωτογραφίες?
Louis: Φωτογραφίες? Τι είδους φωτογραφίες? Α, εννοείς τις φωτογραφίες με το στήθος σου? Μάθαμε μόνο τι είναι το στήθος!
 Δηλαδή δεν έχετε ξεχωριστά κινητά για την δουλειά – και, εμμμ, booty calls (γκόμενες)?
Liam: Έχω χαθεί – για τι πράγμα μιλάμε?
Louis: Δυο κινητά, το ένα είναι για αριθμούς κοριτσιών…
Niall: Έχω ένα Αγγλικό και ένα Ιρλανδικό κινητό. Ξέρεις, ένα για τους αριθμούς της οικογένειας μου και των φίλων μου στην Ιρλανδία και το άλλο για τις Αγγλικές επαφές μου…
Harry: Λοιπόν, είμαστε αρκετά μακριά απ’το σπίτι οπότε το χρησιμοποιώ για να είμαι σε επαφή ξέρεις, με την μαμά μου και τον μπαμπά.
 Είναι γλυκό που η μαμά και ο μπαμπάς φτιάχνουν ακόμα την λίστα των “αγαπημένων”. Ποιος είναι ο πιο διάσημος αριθμός που έχετε?
Niall: Έχω τον αριθμό του James Corden’s.
Liam: Χμμμ.. Olly Murs.
Harry: The Mcfly Boys.
 Πρέπει να υπάρχει ανταγωνισμό στο ποιός θα έχει περισσότερους αριθμούς κοριτσιών ή celbs?
Louis: Μπα, μοιραζόμαστε τους φίλους μας μεταξύ μας.
 Μοιραζόσαστε τα κορίτσια?
Louis: Δεν έχουμε τον χρόνο. Δουλεύουμε πολύ σκληρά. Κάθε μέρα το ίδιο, αλλιώς τραβάμε κάποιο βίντεο ή ηχογραφούμε ή εμφανιζόμαστε κάπου.
 Αν όμως άρεσε σε όλους το ίδιο κορίτσι, τι θα γινόταν?
 Louis: Αυτό είναι απλό,  θα παίζαμε πέτρα, μολύβι, ψαλίδι, χαρτί και θα βλέπαμε ποιος θα την έπαιρνε. ΟΧΙ, αλήθεια, σαν γλυκό group που είμαστε θα ρίχναμε ένα νόμισμα.










Sameera ChathurangaPosted By John Skouloudis (GBM)

Για πληροφορίες, ιδέες και προτεινώμενα θέματα προς ανάρτηση μπορείτε να επικοινωνίσετε μαζί μου στο Twitter η Facebook.