Σάββατο 21 Απριλίου 2012

AvRiL LaviGne !! Wish u Where Here!!










Το teen icon που μας απασχόλησε στα εφηβικά μας χρόνια με το ντύσιμο της, τα τραγούδια της κυρίως και τον γάμο της που έληξε λίγο επεισοδιακά.  Τελευταία φορά που μας απασχόλησε η Avril Lavigne ήταν με τον άγριο καυγά που είχε εμπλακεί πριν λίγους μήνες. Σήμερα 19/2, την βλέπουμε στο εξώφυλλο του περιοδικού FHM της Αυστραλίας για τον μήνα Μάρτιο 2012.

Η  27άχρονη τραγουδίστρια στη συνέντευξη που παραχώρησε μίλησε για το αγαπημένο της άθλημα, το μαγείρεμα τα πάρτι και πολλά άλλα..

Όταν ερωτήθηκε ποιο άθλημα έχει ταλέντο ανέφερε:
“Πάντα ήμουν αθλητικός τύπος. Σήμερα, μου αρέσει το skateboard, να παίζω hockey, να γυμνάζομαι και να κάνω yoga. Αλλά όταν μεγάλωνα στον Καναδά συνήθιζα να παίζω softball το καλοκαίρι, ice hockey το χειμώνα και στίβο χρόνο. Ο αδερφός μου και εγώ ήμασταν οι καλύτεροι στον στίβο, εγώ ήμουν ο potcher στο softball και έπαιζα είτε στο κέντρο είτε δεξιά σε μικτή ομάδα hockey.”
Σχετικά με την σχέση της στην μαγειρική είπε:

“Έχω κάνει πολλές σαλάτες με ντρέσινγκ σαλάτας και μπορώ να κάνω και κάποιες καλές σούπες vegan, αλλά για να είμαι ειλικρινής δεν μπορώ να κάνω το οτιδήποτε. Μπορώ να κάνω Ιταλικό.”
Για το καλύτερο πάρτι που έχει πάει ποτέ:

“Ήταν κάποιες girly διακοπές στο St Tropez. Έχω γαλλικό διαβατήριο και πολλούς Γάλλους φίλους και οικογένεια, για αυτό το περασμένο καλοκαίρι οι φίλοι μου και εγώ πήγαμε. Ήταν το απόλυτο διασκεδαστικό ταξίδι.”
Μια ζωή σαν ένα μικρό γλυκό κοριτσάκι θα μοιάζει…xoxo GBM



Sameera ChathurangaPosted By John Skouloudis (GBM)

Για πληροφορίες, ιδέες και προτεινώμενα θέματα προς ανάρτηση μπορείτε να επικοινωνίσετε μαζί μου στο Twitter η Facebook.