Πέμπτη 21 Ιουνίου 2012

Asley V Benson (A)




Η Ashley Victoria Benson γεννήθηκε στις 18 Δεκέμβρη του 1989 και είναι μια Αμερικανίδα ηθοποιός ταινιών και τηλεόρασης, και μοντέλο. Είναι γνωστή για το ρόλο της ως Abigail Deveraux στο Days Of Our Lives  (2004-2007), Carson στο Bring It On: In It to Win It, και Hanna Marin στο Pretty Little Liars.

      Η Ashley Benson γεννήθηκε και μεγάλωσε στο Anaheim Hills, στη Καλιφόρνια. Άρχισε να χορεύει ανταγωνιστικά στο μπαλέτο, την τζαζ, hip-hop, και λυρική σκηνή στην ηλικία των 3. Απολαμβάνει επίσης το τραγούδι, και έχει εμφανιστεί σε αρκετές ομάδες χορωδία και μιούζικαλ.

     Στην ηλικία των 4, της ζητήθηκε να  τραγουδήσει σόλο σε τέσσερα Χριστούγεννιάτικες υπηρεσίες για 2.500 μέλη της εκκλησίας. Έκανε μια πολύ μικρή εμφάνιση στην Zoey 101 στο επεισόδιο "Quinn's Date". Έχει επίσης πολύ καλές επιδόσεις στο μουσικό βίντεο του NLT, "That Girl".

  Η Ashley Benson πόζαρε για το εξώφυλλο του περιοδικού Teen Vogue και συγκεκριμένα για το τεύχος Απριλίου. Η ηθοποιός της τηλεοπτικής σειράς Πρεtty Little Liars πόζαρε με φόρεμα BCBG Max Azria και μίλησε..:

Για το πρώτο φιλί που έδωσε μπροστά στην κάμερα..

‘Το αγόρι που έπαιζε το αγόρι μου ήταν περίπου 20. Και εγώ ήμουν του στυλ ‘Αυτό είναι το πρώτο μου φιλί. Έτσι ελπίζω να μην είναι ανατριχιαστικό’. Όλοι στα γυρίσματα είπαν οτι ήταν το πιο γλυκό φιλί.’

Για την πιθανότητα να γίνει μία ταινία Pretty Little Liars..

‘Oι παραγωγοί θέλουν να κάνουν 4 σεζόν και μετά όντως να κάνουν ταινία. Όλοι θέλουμε να κάνουμε καινούρια πράγματα. Το να μας ακολουθεί ένας Α σε μία άλλη χώρα ή πολιτεία θα ήταν τέλειο. Θα μας άρεσε να γίνει-όχι μόνο για μας αλλά και για τους φαν.’

Για την αγάπη της για την ηθοποιία..

‘Αυτό θα ακουστεί τρελό αλλά ο στόχος μου είναι να είμαι υποψήφια για Όσκαρ. Ήμουν από τα παιδιά που προετοίμαζαν το λόγο τους στα Όσκαρ. όταν ήμουν 10 χρονών.’

xoxo GBM











Sameera ChathurangaPosted By John Skouloudis (GBM)

Για πληροφορίες, ιδέες και προτεινώμενα θέματα προς ανάρτηση μπορείτε να επικοινωνίσετε μαζί μου στο Twitter η Facebook.