Κυριακή 13 Ιανουαρίου 2013

Christina Aguilera γιατί?






Λοιπόν σήμερα θα μιλήσουμε για μια γυναίκα με άπειρες φωνητικές ικανότητες. Το άτομο αυτό είναι η Christina Aguilera. Το κορίτσι μας έχει παχύνει αρκετά για όποιον δεν το γνώριζε. Αλλά εμένα δεν με απασχολεί. Αφορμή μου δόθηκε όμως από το νέο της άρωμα που κυκλοφόρησε  που μάλλον είναι ένα ψέμα. 

Φαίνεται πως έγινε ένα μικρό λαθάκι στη διαφήμιση του νέου της αρώματος «Royal Desire». Καθώς η 31χρονη τραγουδίστρια φαίνεται αφάνταστα πολύ αδυνατισμένη να φοράει ένα στράπλες φόρεμα ενώ τα μαλλιά της είναι κοντά και σγουρά σαν της Merilyn Monroe.Μάλλον οι υπεύθυνοι της φωτογράφισης το παράκαναν με το Photoshop. Όχι μόνο «βγήκε» η τραγουδίστρια υπερβολικά αδύνατη αλλά σχεδόν παραμορφωμένη. Το χέρι της δείχνει λίγο μακρύτερος απ' ότι θα έπρεπε να είναι φυσιολογικά ενώ σε μία προσπάθεια να το αδυνατίσουν δείχνει αδέξια λυγισμένο. Πάντως όσο για τα κιλά που φαίνονται πολύ λιγότερα πάνω της μπορεί να έγινε η φωτογράφιση πριν πάρα πολύ καιρό και απλά να βγήκαν τώρα οι φωτογραφίες.

Ιδού η εικόνα που έγινε ο ντόρος. 


Ας δούμε το video your body γιατί μ'αρέσει  and chill !! Go on girl 
 Όλα είναι πιθανά. Όπως και να έχει δείτε τη φωτογραφία της παραπάνω και κρίνετε μόνοι σας αν η μαγεία του Photoshop έκανε θαύματα!

Εγώ έχω να πω ότι είσαι star και δεν τα χρειάζεσαι αυτά...κάνε ότι θες and have fun!! 

             xoxo GBM


Sameera ChathurangaPosted By John Skouloudis (GBM)

Για πληροφορίες, ιδέες και προτεινώμενα θέματα προς ανάρτηση μπορείτε να επικοινωνίσετε μαζί μου στο Twitter η Facebook.