Δευτέρα 14 Ιανουαρίου 2013

Γιώργος Μανίκας... The expose...! Only on us!








Καλώς ήρθατε λοιπόν στο ανανεωμένο blog μας με New Interview. Το πρόσωπο που μας μίλησε δεν είναι άλλος από τον κύριο Γιώργο Μανίκα. . Ο οποίος φαίνεται ότι δεν έχει δυσκολία να απαντήσει στο οτιδήποτε. Ας δούμε λοιπόν την συνέντευξη του...

GBM : Έμαθα ότι καταπιάστηκες με πολλά πράγματα στην ζωή σου όσο σπούδαζες και σπουδάζεις. Μερικά απο αυτά είναι το final fight, to to modeling, τα φωτοβολταϊκά κ.α. Είσαι σαν αν λέμε ανήσυχο πνεύμα. Πες μας γι' αυτές σου τις εμπειρίες...

Γιώργος Μανίκας: Από τότε που γεννήθηκα είμαι άτομο που συνέχεια βρίσκω να κάνω χίλια-δύο πράγματα και να τα προλαβαίνω ίσα ίσα να φανταστείς.Αυτό τον καιρό (πριν λίγους μήνες για την ακρίβεια)  άνοιξα στην Καλλιθέα  ένα fitness frozen yoghurt, και στο χωριό μου στην Αντίκυρα Βοιωτίας ένα super Market.   

GBM: Είσαι κεντρικό πρόσωπο σε πολλές καμπάνιες right..? Που πιστεύεις ότι οφείλετε αυτό? Στην ομορφιά σου , στο σωστό managment ,στον επαγγελματισμό σου?

Γιώργος Μανίκας: έχω κάνει πάρα πολλές δουλειές και μερικές από αυτές πολύ αξιόλογες, και σεβαστές , αλλά υπάρχουν και πολλοί άλλοι που έχουν κάνει ακόμα περισσότερα. Η αλήθεια είναι ότι ποτέ δεν το είχα στόχο ζωής , και έχω απορρίψει πολλές-πολλές προτάσεις για να φύγω εξωτερικό, βλέπεις είμαι άτομο που αν πω ότι θα κάνω κάτι ,θα το κάνω όσο ποιο τέλεια γίνεται. Σαν άτομο δεν δίνω δικαιώματα, είμαι όσο ποιο συνεπείς γίνεται και υπομονετικός, δεν θα το παίξω "divα" στην δουλειά, αυτό με έχει βοηθήσει πολύ. Σε αυτήν τι δουλεία  θέλει όλα τα παραπάνω όπως και τύχη και ευτυχώς από τύχη είχα πολλή. 

GBM: Ας πούμε και κανένα gossip. Κάμερες σε εντόπισαν με την σύντροφο σου Έλλη Γελεβεσάκη σε γνωστό μαγαζί και όπως φαίνεται περιμένετε μωρό. Πως νιώθεις γι'αυτο? Είσαι έτοιμος για πατέρας?

Γιώργος Μανίκας: Δεν πιστεύω να με εντόπισαν κάμερες ίσα-ίσα δεν το κρύβω περνάω την πιο δημιουργική και όμορφη περίοδο της ζωής μου.Επίσης ετοιμάζομαι σιγά - σιγά να κάνω την δική μου οικογένεια.

GBM: Θα ήθελες να πείς στους αναγνώστες μας γιατί πιστεύεις ότι αρέσεις στις γυναίκες? τι το διαφορετικό έχεις και κάνουν σαν τρελές?

Γιώργος Μανίκας: Δεν ξέρω αν αρέσω και κατά πόσον τρελαίνονται. Αυτό που ξέρω είναι ότι ο κάθε άνθρωπος κερδίζει τον άλλο ή τους άλλους . Στην περίπτωση μου από την εμφάνιση, τον χαρακτήρα, και τον τύπο, το στυλ  όλα αυτά μαζί ή και το καθένα ξεχωριστά   μπορεί να σε κάνει επιθυμητό 

GBM : Καλά μας τα λες μέχρι εδώ. Ας μπούμε τώρα σε ποιο ειδικές ερωτήσεις. Ελπίζω να αισθάνεσαι έτοιμος. 

GBM :  Λένε πως στο χώρο του modeling για να μπεί ένας άντρας όπως και μια γυναίκα
πρέπει να περάσουν από πολλούς (και δεν εννοω κυριολεκτικα δλδ να κανουν cast) και να κάνουν "ιδιαίτερα πράγματα" . Εσύ τι έχεις να πεις γι αυτό  (Η αξία του καθενός μετράει ή η κατάλληλη πόρτα?)

Γιώργος Μανίκας:  Ε την ίδια ερώτηση μπορείς να την κάνεις και για το επάγγελμα σου όπως και για όλα τα επαγγέλματα που εκτίθενται στον χώρο των media, εγώ είμαι περήφανος και για εμένα και για της επιλογές μου. 

GBM : Θα μου δώσεις ένα παράδειγμα πάνω σε τι αναφέρεσαι? 

Γιώργος Μανίκας:   π.χ έχω περάσει από casting και χιλιάδες μάλιστα και έχω παλέψει πολύ για να αποκτήσω όλα αυτά που έχω κάνει μέχρι τώρα. Όποιος είναι στην δουλειά του καλός και ειδικά αυτήν την εποχή, το να δουλεύει σημαίνει ότι κάνει κάτι σωστά.

GBM : Γιατί πιστεύεις ότι "βγάζουν εύκολα το όνομα" στους άντρες στον καλλιτεχνικό χώρο και δεν μιλώ μόνο για τα μοντέλα μιλώ και για τους τραγουδιστές , σχεδιαστες κλπ κλπ..(Μήπως οι λαβές για να γίνει αυτό είναι εσκεμμένες απο το άτομο που του συμβαίνει ή απλά ο κόσμος είναι κακός)

Γιώργος Μανίκας:  Εδώ το μόνο που μπορώ να απαντήσω είναι ο καθένας όπου στρώσει εκεί θα κοιμηθεί και δεν πιστεύω ότι βγάζουν εύκολα το όνομα σε κανένα.

GBM : Θες να μας πεις το μυστικό της επιτυχίας σου για να κλείσουμε εδώ..πως αναρριχήθηκες και είσαι στα πρώτα ονόματα της πασαρέλας. της διαφήμισης και τις τηλεόρασης ?? 

Γιώργος Μανίκας: Ίσως πιστεύω ότι το μυστικό στην επιτυχία σε οποιοδήποτε τομέα είναι να είσαι ο εαυτός σου. Να αγαπάς αυτό που κάνεις και να είσαι αληθινός. Επίσης καλό είναι να μην τα περιμένεις όλα έτοιμα θέλει πολύ κόπο και δουλειά για να φτάσεις ψηλά. Το μυστικό είναι να βάζεις μικρούς-μικρούς στόχους κάθε μέρα και να τους ξεπερνάς.

Αυτά είπαμε με τον Γιώργο για οποιοδήποτε σχόλιο περιμένω post και inbox.Την επόμενη εβδομάδα άλλο πρόσωπο 


Αναμείνατε.....

                                              xoxo GBM






Sameera ChathurangaPosted By John Skouloudis (GBM)

Για πληροφορίες, ιδέες και προτεινώμενα θέματα προς ανάρτηση μπορείτε να επικοινωνίσετε μαζί μου στο Twitter η Facebook.