Τρίτη 19 Μαρτίου 2013

dIOR AT Harrods



Να μαστε πάλι εδώ φίλοι και φίλες σήμερα θα μιλήσουμε για τον μαγικός κόσμος του Dior σε έκθεση στα Harrods.
Ο θαυμαστός κόσμος, η ιστορία και η φιλοσοφία του οίκου Dior παρουσιάζονται σε μία μοναδική έκθεση στο γνωστό κατάστημα Harrods του Λονδίνου. Το project αυτό που χρειάστηκε περίπου 18 μήνες για να στηθεί, ξετυλίγεται στον 4ο όροφο του καταστήματος, και συμπεριλαμβάνει μία καφετέρια, μία έκθεσηδιάφορες βιτρίνες και ένα μαγαζί, που αποτελούν φόρο τιμής στον γνωστό οίκο μόδας.
DIOR-HARRODS«Δεν πρόκειται για ένα εργαλείο marketing», δήλωσε ο Sidney ToledanoCEO του οίκου Christian Dior, στα εγκαίνια της έκθεσης. «Είναι μία μετάδοση της υψηλής ραπτικής. Οι πελάτες ψάχνουν σήμερα για περισσότερα, θέλουν να ακούσουν για την ιστορία του brand- έχουν την ανάγκη να καταλάβουν περισσότερα. Τα Harrods και ο Dior μοιράζονται τους ίδιους στόχους, το ίδιο concept πολυτέλειας και το ίδιο επίπεδο εξυπηρέτησης. Νιώθουμε την ανάγκη να εξηγήσουμε γιατί κάνουμε αυτό που κάνουμε. Θέλω ο κόσμος να καταλάβει το πάθοςτην καινοτομία και την αφοσίωσή (μας) στην τελειότητα. Όταν μπαίνω σε αυτό το δωμάτιο, δουλεύει τόσο καλά αυτό. Ο Mr Dior κάνει ‘κάτι’- είναι εδώ.»
Ανάμεσα στα εκθέματα ξεχωρίζουν το τεράστιο κουκλόσπιτο με τα μικροσκοπικά έπιπλα, φτιαγμένα από μπουκαλάκια του αρώματος J’adore, δημιουργίες που φορέθηκαν από μεγάλες διασημότητες όπως την Elizabeth Taylor, την Diana, αλλά και την Πριγκίπισσα της Ουαλίαςασπρόμαυρο φωτογραφικό υλικό από τα αρχεία του οίκου, βίντεο όπου παρουσιάζεται το concept που υιοθετείται στις καμπάνιες του οίκου, καθώς και διάσημα αξιοθέατα του Λονδίνου, ειδομένα μέσα από τη ματιά του Dior.
Σύμφωνα με τον Sidney Toledano, ο σχεδιαστής Raf Simons έδωσε νέα πνοή στον οίκο. «Κάποιος μου είπε πριν προσλάβουμε τον Raf, “Γιατί χρειάζεστε σχεδιαστή;” Τα πηγαίναμε πολύ καλά σαν οίκος 20 χρόνια. Ο Simon Raf είναι το αποκορύφωμα της κληρονομιάς του οίκου Dior και η αιχμή της πολυτέλειας. Η πολυτελής αγορά αλλάζει. Μία επιτυχημένη πολυτελής μάρκα χρειάζεται να κάνει τη διαφορά, πρέπει να υπάρχει λόγος για να αγοράσεις. Η πολυτέλεια έχει να κάνει με την επένδυση σε ένα όνειρο και με το να ανακαλύπτεις μοναδικά προϊόντα. Οι πελάτες μας λατρεύουν τα παπούτσια του Raf με το καμπυλωτό τακούνι- ποτέ δεν έχουμε αρκετό stock. Είναι μοντέρνα, sexy και διαχρονικά. Ένας σχεδιαστής συνδέεται με κάτι, έχουν κεραίες-όπως είπε κάποτε ο Κύριος Dior, “Αφουγκράζονται τον άνεμο μέσα στα φύλλα.”»
Αυτά τα ολίγα από εμάς για εσάς γιατί όπως είπε και η Coco Chanel  Ψάξε για τη γυναίκα μέσα στο φόρεμα. Αν δεν υπάρχει γυναίκα, δεν υπάρχει φόρεμα.

                          xoxo GBM

             

      
     



Sameera ChathurangaPosted By John Skouloudis (GBM)

Για πληροφορίες, ιδέες και προτεινώμενα θέματα προς ανάρτηση μπορείτε να επικοινωνίσετε μαζί μου στο Twitter η Facebook.