Τετάρτη 13 Νοεμβρίου 2013

Ήθελα να εκφράσω ένα κομμάτι από τον εαυτό μου

Σήμερα θα μιλήσουμε για δυο πολυ φιλόδοξες προσωπικότητες που έχουν δημιουργήσει τους BOLD & Locked. Τα παιδιά αυτά
παρουσίασαν την δουλεια τους στο Athens Exclusive Designers Week και τους εχουμε ξανα δει μεσα απο παλιοτερη τους δουλειά . Τα σχόλια για την προηγούμενη δουλειά τους ήταν μέτρια ωστόσο αυτήν την φορά μας εξέπληξαν θετικά απο την πρόοδο που έκαναν. Παρακάτω θα δούμε την συνέντευξη που μας παραχώρησαν. Τα σχόλια δικά σας.

ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ BLOCK N LOCKED? ΠΕΙΤΕ ΜΑΣ ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΕΣΑΣ ?

Οι Bold n Locked, αποτελούνται από τους Καλλιοπη Λύμουρα και τον Νικόλαο Φωτεινό. Καλλιοπη: Η συνεργασία μας ξεκίνησε εδώ και τρία χρόνια στο χώρο της μόδας , αρχικά ως στυλίστες και μετέπειτα ως σχεδιαστές. Κατά τη διάρκεια του χρόνου ανακαλύψαμε το δικό μας προσωπικό στυλ και μέσω των Athens Ecxlusive, βρήκαμε την ευκαιρία να το προωθήσουμε προς τα έξω. 


ΠΩΣ ΣΑΣ ΚΕΝΤΡΙΣΕ Ο ΧΩΡΟΣ ΤΗΣ ΜΟΔΑΣ ΚΑΙ ΜΕ ΠΟΙΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΤΟΝ ΕΠΙΛΕΞΑΤΕ?
Καλλιοπη:Από μικρή είχα το ΄΄μικρόβιο΄΄ της καλλιτεχνικής φύσης ( ζωγραφικής,σχεδιασμού) μέσα μου. Η κύρια πηγή έμπνευσής μου ήταν οι κούκλες. 
Νίκολαος:  Ανέκαθεν είχα καλλιτεχνικές ανησυχίες. Είχα ασχοληθεί με τη συντήρηση έργων τέχνης και συγκεκριμένα με τη ζωγραφική πινάκων με αφηρημένη τέχνη οπού προορίζονταν για συλέκτες. Όσο αφορά το κομμάτι της μόδας, ήθελα να εκφράσω ένα κομμάτι από τον εαυτό μου. Και αυτό το επιδίωξα μέσα από το προσωπικό μου στυλ.
 

 


ΟΙ ΣΠΟΥΔΕΣ ΣΑΣ, ΣΑΣ ΒΟΗΘΗΣΑΝ ΣΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ ΜΟΡΦΗ ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ ΤΩΡΑ? ΔΗΛΑΔΗ ΤΟΥ ΡΟΛΟΥ ΤΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΤΗ?

Καλλιοπη: Ξεκινήσαμε, πριν 6 χρόνια στο τμήμα ΣΠΕ (σχεδιασμού & παρ/γής ενδυμάτων) ΤΕΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ( Κικής). Η σχολή μας βοήθησε έως ένα σημείο · μας έδωσε ερεθίσματα, ιδέες αλλά εμείς οι ίδιοι έπρεπε να παλέψουμε για την επίτευξη και την υλοποίηση των στόχων μας’’
Νίκολαος: Συμφωνώ με την Πόπη, στο ότι πρέπει να δημιουργηθούν κάποιες βάσεις πριν βγει κάποιος στο σχεδιαστικό χώρο αλλά από την άλλη πλευρά η σχολή πρέπει να φτάσει τον σχεδιαστή σε ένα επίπεδο ώστε να μπορέσει να ανταπεξέλθει σε αυτά που του αναθέτονται. Γενικά το θεωρώ φτωχό, που μια σχολή δεν μπορεί να σου δώσει κάτι παραπάνω.


ΣΤΗΝ ΑΝΟΙΞΙΑΤΙΚΗ ΣΥΛΛΟΓΗ ΚΑΝΑΤΕ ΠΡΕΜΙΕΡΑ ΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΣΥΛΛΟΓΗΣ ΣΑΣ “ PHANTOM OF THE OPERA” ( ΦΑΝΤΑΣΜΑ ΤΗΣ ΟΠΕΡΑΣ).ΔΩΣΤΕ ΜΑΣ ΜΕΡΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΣΥΛΛΟΓΗ.ΓΙΑΤΙ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΠΩΣ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΤΟΝ ΑΝΤΥΚΤΗΠΟ ΟΠΟΥ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΝΑ ΕΙΧΕ?


Νικολαος: Ο τίτλος της συλλογής ΄΄μιλάει΄΄ από μόνος του. Αναφέρεται σε θέατρο, οπερέτα και γενικά στα άτομα που ασχολούνται με αυτό το είδος, αλλά πιστεύω πως για τα ελληνικά δεδομένα θεωρείται ΠΟΜΠΩΔΕΣ σε αντίθεση με την ανταπόκριση του εξωτερικού.


Καλλιοη: Πιο συγκεκριμένα συνδυάσαμε το κλασσικό στυλ με το μοντέρνο, κάναμε κάποια εκκεντρικά θεατρικά κομμάτια και κάποια λίγο πιο εμπορικά. Όσο αφορά την απήχηση, το θεωρώ λογικό να μην υπήρχε τόσο έντονη λόγο του ότι είμαστε καινούργιοι, ο κόσμος δεν μας γνωρίζει τόσο καλά αλλά επίσης πήραμε και ρίσκο δημιουργώντας ένα τέτοιο θέμα. Από τη πλευρά του μάρκετινγκ βέβαια υπήρχε κακοδιαχείριση με αποτέλεσμα την όχι και τόσο καλή διαφήμηση.

ΑΣ ΕΠΙΚΕΝΤΡΩΘΟΥΜΕ ΟΜΩΣ ΚΑΛΥΤΕΡΑ  ΣΤΑ ΤΩΡΙΝΑ  ATHENS EXCLUSIVE ΑΝΟΙΞΗ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ 2014.ΟΠΩΣ ΑΝΑΦΕΡΕΤΕ ΣΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΣΑΣ Η ΣΥΛΛΟΓΗ ΟΝΟΜΑΖΕΤΑΙ “INDUSTRIAL OCEAN”. ΔΩΣΤΕ ΜΑΣ ΜΕΡΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΧΕΤIΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΟΥ ΣΥΝΕΡΓΑΖΕΣΤΕ, ΤΗΝ CREATE N PASTE.

Καλλιοπη:To concept λειτουργεί κατά κάποιο τρόπο σαν διαμαρτυρία ως προς τη βιομηχανοποίηση του κόσμου. Ο τίτλος, ο οποίος παραπέμπει σε ειρωνικό ύφος , είναι ΄΄INDUSTRIAL OCEAN’’δηλαδή όλα σε αυτό τον πλανήτη έχουν βιομηχανοποιηθεί μόνο ο ωκεανός έμεινε. Τα κοσμήματα και τα αξεσουάρ ,τα οποία είναι εκτυπωμένα σε 3d εκτυπωτές. 
Νικολαος : Η create n paste είναι μια πρόσφατα καινούργια εταιρεία η οποία εδρεύει στη Θεσσαλονίκη και ως δραστηριοποιείται στο χώρο του 3d body scanning, 3d printing και σχεδιασμός cad.Όσο αφορά τη δική μας συνεργασία, δώσαμε κι εμείς βέβαια κάποια στοιχεία ώστε να έχουμε ένα επιτυχές αποτέλεσμα
ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΠΩΣ ΘΑ ΦΑΙΡΕΤΑΙ ΤΗΝ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΣΤΟΝ ΣΧΕΔΙΑΣΤΙΚΟ ΧΩΡΟ?

Καλλιοπη: Κοίταξε, λόγω του τρισδιάστατου εκτυπωτή πιστεύω πως φέραμε’’
Νικόλαος:Ακόμα δεν ξέρουμε τι θα κάνουμε η τι θα χρησιμοποιήσουμε στο μέλλον λόγω της εξέλιξης της τεχνολογίας. Μπορεί ακόμα και να μη χρησιμοποιήσουμε τίποτα καινοτόμο.Δέν ξέρω
  
ΕΝ ΚΑΤΑΚΛΗΔΗ , ΣΑΝ ΝΕΟΙ ΣΧΕΔΙΑΣΤΕΣ ΠΟΥ ΕΙΣΑΣΤΕ, ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΣΑΣ ΚΑΝΩ ΜΙΑ ΓΕΝΙΚΗ .ΠΩΣ ΒΛΕΠΕΤΕ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΜΟΔΑΣ? 

Νικολαος: Πρέπει η ελληνική μόδα να σταματήσει να αντιγράφει την μόδα του εξωτερικού.Παράδειγμα όταν ο Τσεκλέρης δημιουργούσε το αρχαιοελληνικό στοιχείο, το εξωτερικό απλά έκανε αντιγραφές. Αλλα το θέμα είναι πως σταματήσαμε εκεί!

ΤΟ ΝΑ ΣΤΡΑΦΕΙ Ο ΝΕΟΣ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΠΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ ΟΛΟ ΕΝΑ ΚΑΙ ΠΟΙΟ ΣΥΝΗΘΕΣ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΤΟ ΘΕΩΡΕΙΤΕ ΚΑΛΗ ΛΥΣΗ?
 
Νίκολαος:  Ναι, δυστυχώς θα πρέπει να συμφωνήσω.Αν ο σχεδιαστής είναι αρκετά προχωρημένος για τα ελληνικά δεδομένα τότε δεν μπορεί να πάει στο εξωτερικό και να διαπρέψει όσο μπορεί έστω.





Sameera ChathurangaPosted By John Skouloudis (GBM)

Για πληροφορίες, ιδέες και προτεινώμενα θέματα προς ανάρτηση μπορείτε να επικοινωνίσετε μαζί μου στο Twitter η Facebook.