Κυριακή 3 Νοεμβρίου 2013

Carmen Emanuela Popa :Με Βαθιά ανθρώπινα Συναισθήματα




 









Χαίρομαι πολύ που μου δίνετε την ευκαιρία να σας κάνουμε μια συνέντευξη. Θα ήθελα να σας θέσω ορισμένα ερωτήματα για το περιοδικό που δουλεύω. Το θέμα στο οποίο θα μιλήσουμε είναι για την δουλειά σας στο Athens Exclusive Designers Week.  Πρώτα απ ' όλα, θα ήθελα να σας ρωτήσω για τις σπουδές σας στο Bucureşti Universitatea Naţională de Arte. 

-Είναι μεγάλες οι διαφορές μεταξύ Ρουμανίας και Ελλάδας για σας που έχετε σπουδάσει στην Ρουμανία και παρουσιάζετε δουλειά σας στην Ελλαδά?Πώς προσαρμοστήκατε με την ελληνική κουλτούρα ως σχεδιαστής; Ήταν ένα τεράστιο βήμα για σας; 

Δεν ξέρω αν μπορώ να κάνω έναν παραλληλισμό μεταξύ Ρουμανίας και ελληνικό σχολείο, επειδή δεν σπουδάζω στην Ελλάδα ,  αλλά πραγματικά εκτιμώ την ελληνική τέχνη, το όραμα, και την ευαισθησία καθώς και την ιερότητα του ελληνικού πολιτισμού.  Δεν θα το έλεγα γιατί κατ ' αρχάς, ως σχεδιαστής είμαι εδώ για δεύτερη φορά να παρουσιάσω τη νέα συλλογή SS 2014 με τίτλο ΓΥΝΑΊΚΑ Ν .

Επιπλέον, ήταν επίσης ένα όνειρο σας όταν ήσασταν παιδί να γίνεται σχεδιάστρια; 

Ναι  πραγματικά, ως παιδί μου άρεσε η τέχνη, και από τότε εγώ έχω γίνει ένα με την ιδέα της μόδας. Αλλά όταν πραγματικά αποφάσισα να ακολουθήσω τον δρόμο αυτό ήμουν ένας κατασταλαγμένος ενήλικας. 

Το θέμα της προηγούμενης συλλογής σας μιλούσε για την παγκόσμια ειρήνη θεωρείτε τον εαυτό σας ειρηνιστή ? Το καινούργιο θέμα τον συλλογών σας ποιο είναι? 

Πάνω στα μηνύματα ειρήνης μπορώ να πω ότι αισθάνομαι μια ανησυχία ως προς αυτό, οι χαρακτήρες μου (δλδ τα σχέδια μου) που μιλούν για ειρήνη, αγάπη, ομορφιά και το δράμα. Νέα συλλογή μου ΓΥΝΑΊΚΑ N ορίζει μια αντίθεση μεταξύ της γυναίκα από το μέλλον και του τώρα είναι δηλαδή, εξελιγμένη και δυναμική, αλλά με βαθιά ανθρώπινα συναισθήματα.





Σκουλούδης Γιάννης
Fashion blogger
  ( gbm-moda.blogspot.gr &cityway.gr )






Sameera ChathurangaPosted By John Skouloudis (GBM)

Για πληροφορίες, ιδέες και προτεινώμενα θέματα προς ανάρτηση μπορείτε να επικοινωνίσετε μαζί μου στο Twitter η Facebook.